Thursday 21 November 2013

Ahmad Ammar berbahagia lah di sana.

Teks: Anisah Abd Rahman

MasyaAllah selama ini saya tk pernah kenal pon siapa Ahmad Ammar ni.

Walaupon tidak pernah kenal, air mata bercucuran dan merambu bila melihat youtube tentang Ahmad Ammar.

Sungguh mulia hati mu.

Terdetik dalam hati saya, umur Ahmad Ammar baru 20 tahun. Namun pengalaman dan perjalanan hidup nya sungguh panjang dan jauh dalam memperjuangkan Islam.

MasyaAllah Alhamdulillah. Ibu bapa Ammar berjaya mendidik Ammar dengan baik sekali.

Semoga saya diberi peluang untuk menjadi seperti ibu dan ayah Ahmad Ammar.

Ya Allah, kini aku sedang mengandung...jika anak ini lelaki didoakan anak aku menjadi golongan beriman dan mencintai Islam sepenuh hati.

Perkenankan lah ya Allah doa ku ini.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment